Είναι αλήθεια ότι κάψαμε μερικά εγκεφαλικά κύτταρα όταν η τραγουδίστρια Νατάσσα Μποφίλιου αποκάλυψε ότι είχε ξεχάσει τον θερμοσίφωνα ανοιχτό για δύο χρόνια και νόμιζε ότι το ζεστό νερό το φέρνει το σύμπαν -μια παραλλαγή του “τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός”.
Δεν ασχοληθήκαμε στην αρχή γιατί δεν μας φάνηκε αστείο αλλά τελικά δεν την γλιτώσαμε. Ελληνικό δαιμόνιο γαρ. Μια ελληνική εταιρεία με ηλιακούς θερμοσίφωνες αποφάσισε να εκμεταλλευθεί την κουφή αποκάλυψη της δημοφιλούς τραγουδίστριας -πολύ καλύτερα από ελληνικό μέσο ενημέρωσης που ξέθαψε μέχρι και αμφίβολη έρευνα για να μας πείσει ότι είναι πιο οικονομικό να αφήνεις τον θερμοσίφωνα ανοικτό συνέχεια.
Δείτε πρώτα τι είπε η Νατάσσα Μποφίλιου και συνεχίζουμε.
Όπως είδατε και ακούσατε είναι το τέλειο υλικό για τρολάρισμα. Αλλά μια ελληνική εταιρεία με θερμοσίφωνες είδε μια άλλη οπτική: αυτήν την διαφήμισης και αποφάσισε να εκμεταλλευθεί τα λόγια της ερμηνεύτριας. Πώς; Δείτε την ανάρτηση της φίρμας -για ευνόητους λόγους δεν την αναφέρουμε- στα social media.
“Με τη (όνομα εταιρείας) το ζεστό νερό δεν έρχεται από το σύμπαν!
Ανακαλύψτε όλα τα sets θερμοσιφώνων της … για ζεστό νερό κάθε στιγμή, κάθε ώρα της ημέρας, για να ζήσετε και εσείς σε ένα κόσμο ξεγνοιασιάς, όπως αυτός της αγαπημένης και φανταστικής Νατάσσας Μποφίλιου!
Η …. σας προσφέρει λύσεις για ζεστό νερό που συνδυάζουν εξοικονόμηση ενέργειας, αξιοπιστία και μακροχρόνια απόδοση.
Με επιλογές σε Hλιακούς & Hλεκτρικούς Θερμοσίφωνες, Ηλιακούς Συλλέκτες και Ηλεκτρομπόιλερ, καλύπτουμε κάθε σας ανάγκη, ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ το ενεργειακό κόστος και εξασφαλίζοντας ζεστό νερό με την εγγύηση της ποιότητας λειτουργίας των προϊόντων μας.
Έτσι, έχετε ζεστό νερό ΧΩΡΙΣ “φουσκωμένους” λογαριασμούς ρεύματος!”.

Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν αυτός ο τύπος διαφήμισης έχει γίνει κατόπιν συμφωνίας με την Νατάσσα Μποφίλιου. Σε κάθε περίπτωση ήταν έξυπνη κίνηση από την εταιρεία που εκμεταλλεύθηκε το trend.
πηγή: esquire.com.gr